خبرگزاری کار ایران

خودرو سازی کارمانیا به طور رسمی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۷۳

در 11 بهمن ماه خط تولید کارخانه خودروسازی کارمانیا با حضور وزیر کشور، فرماندار و استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان مجلس، مدیرعامل و مدیران شرکت خودروسازی کارمانیا به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خودرو سازی کارمانیا این واحد با ایجاد اشتغال 270 نفر در حال حاضر بصورت مستقیم و با چشم اندار افزایش این اشتغال در مساحت 15 هکتار و خط تولید با مساحت 14 هزار متر مربع، تا پایان سال درصدد تولید مجموع 3000 دستگاه خودرو و در سال آینده 5000 دستگاه و تا 2 سال آینده با چشم انداز تولید  10,000 دستگاه سالیانه بصورت رسمی آغاز به کار نمود.

میزان سرمایه‌گذاری انجام شده 1/7 میلیون دلار ارزی، 600 میلیارد ریال ریالی و 1029 میلیارد ریال سرمایه در گردش و ارزش ماشین آلات داخلی کارخانه خودروسازی کارمانیا نیز 140 میلیارد ریال می باشد.

طی افتتاح خط تولید، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا مهندس سالاری شریف، قسمتهای مختلف کارخانه را ضمن معرفی به وزیر محترم کشور و هیئت همراه، چشم اندازهای آتی این شرکت معظم را نیز تشریح نمودند.

در ادامه این بازدید وزیر محترم کشور از خودروهای تولیدی کارخانه، BYD S6 و اولین خودروی تمام برقی در ایران BYD e6 نیز بازدید کرده و در پایان برگی زرین با دعای خیر و آرزوی موفقیت های بیشتر را برای مجموعه کارمانیا مزین نمودند.

در پایان این مراسم وزیر محترم کشور و هیئت همراه در همایشی در سالن کنفرانس پرستو واقع در ارگ جدید حضور یافته و سخنرانی در باب اهمیت ایجاد اشتغال و تاکید بر شعار اقتصاد مقاومتی را ایراد نمودند که این مراسم با سخنرانی مدیر عامل شرکت خودروسازی کارمانیا و ارائه چشم اندازهای آتی این مجموعه بزرگ خودرویی پایان یافت.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز