خبرگزاری کار ایران

شاخص بهای تولید‌کننده دی‌ماه منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۶۹

شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به دی‌ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به دی‌ماه 1394 به‌ میزان 4 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، خلاصه نتایج به ‌دست آمده از شاخص بهای تولیدکننده در ایران بر اساس سال پایه 100=1390 به شرح زیر است:

شاخص بهای تولیدکننده در ‌ایران در دی ‌ماه 1395 به عدد 233.3 رسید که نسبت به ماه قبل یک درصد افزایش داشته است، ضمن اینکه شاخص مذکور در دی‌ ماه 1395 نسبت به ماه مشابه سال قبل معادل 8.5 درصد افزایش نشان می‌‌دهد.

بر اساس این گزارش، درصد تغییر شاخص کل در بخش کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری نسبت ماه قبل تغییری نداشته است اما نسبت به ماه مشابه سال قبل پنج درصد افزایش نشان می دهد.

همچنین شاخص کل در بخش آموزش نسبت به آذرماه سال جاری سه دهم درصد افزایش یافت و در مقایسه با دی ماه سال گذشته این شاخص از رشد 11.8 درصدی برخوردار شد.

رشد شاخص کل در بخش بهداشت و مددکاری اجتماعی کشور نسبت به ماه قبل چهار دهم درصد بود، اما در مقایسه با دی ماه سال گذشته این شاخص 17.6 درصد افزایش یافت.

شاخص کل حمل و نقل و انبارداری در کشور نسبت به ماه قبل منفی یک درصد شد، اما در مقایسه با دی ماه سال گذشته، این شاخص 3.6 درصد افزایش نشان می دهد.

در بخش خدمات شاخص کل نسبت به ماه گذشته دو دهم درصد منفی بود، اما در مقایسه با دی ماه سال جاری این شاخص 8.1 درصد رشد داشت.

شاخص کل در بخش اطلاعات و ارتباطات نیز نسبت به آذر ماه گذشته چهاردهم درصد افزایش یافت و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این شاخص از رشد 7.2 درصدی برخودار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز