خبرگزاری کار ایران

بازدید هیئت اتاق اصناف از فروشگاه‌های قدس/ بررسی چگونگی اسکان کسبه پلاسکو/ درودیان: هنوز تصمیم نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۴۸

در حالی که روز گذشته رئیس اتاق اصناف خبر از تخصیص سه فروشگاه قدس به کسبه پلاسکو داده بود اما امروز هیئت اتاق فقط از دو فروشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز هیئتی از طرف اتاق اصناف ایران برای بررسی پیشنهاد بنیاد مستضعفان مبنی بر اسکان کسبه پاساژ پلاسکو در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدس، از سه فروشگاه این مجموعه بازدید کرد.

 در این هیئت ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان پوشاک و جواد درودیان، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان حضور داشتند و از فروشگاه های قدس در مولوی و خراسان را بازدید کردند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص بازدید امروز گفت: صبح امروز از هر دو محل بازدید کردیم و شرایط آنجا را بررسی کردیم اما هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده است.

 درودیان ادامه داد: شرایط داخلی ساختمان نسبتا خوب بود اما در مورد منطقه این فروشگاه‌ها بحث وجود دارد و باید بعد از مشورت با رئیس اتاق تصمیم نهایی اخذ شود.

 وی تصریح کرد: باید بررسی کنیم که چه تعداد از کسبه پلاسکو را می‌توانیم در این فروشگاه‌ها اسکان دهیم و ترتیب آنها چگونه باشد که این نیازمند جلسه و همفکری با کسبه است. بر همین اساس نمی‌توان الان صحبتی مبنی بر قطعیت اسکان کسبه پلاسکو در این ساختمان‌ها عنوان کرد.

 به گزارش ایلنا در حالی که روز گذشته علی فاضلی خبر از تخصیص سه فروشگاه قدس داده بود اما امروز هیئت اتاق فقط از دو فروشگاه بازدید کرد. فروشگاه قدس ولیعصر که از نظر منطقه‌ای در جای بهتری قرار دارد از برنامه بازدید امروز حذف شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز