خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان در گفت‌وگو با ایلنا:

کسبه ساختمان پلاسکو ساعت ۹ فردا به حسینیه فاطمه‌الزهرا مراجعه کنند/ تعدادی از کارگران ساختمان زیر آوار ماندند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۴۵۳

ساعت 9 کلیه کسبه ساختمان پلاسکو برای تعیین وضعیت به حسینیه فاطمه الزهرا سپاه واقع در خیابان سپاه (عشرت‌آباد) مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با تسلیت به جامعه اصناف و آتش‌نشانی کشور گفت: با هماهنگی صورت گرفته با بسیج اصناف، فردا راس ساعت ۹ کلیه کسبه ساختمان پلاسکو برای تعیین وضعیت به حسینیه فاطمه الزهرا سپاه واقع در خیابان سپاه (عشرت‌آباد) مراجعه کنند.

جواد درودیان ادامه داد: مطابق برنامه، کاغذهایی در اختیار کسبه قرار داده می‌شود تا آخرین وضعیت و آدرس دقیق واحد خود را در آن یادداشت کنند و میزان جنس باقی مانده در آنجا‌ را تشریح کنند. ما سعی داریم تا جایی که امکان دارد به همکاران خود کمک کنیم و قرار است این کاغذها را پس از بررسی به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اعلام خسارت تحویل دهیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است به غیر از خسارت سرقفلی تا جایی که می‌توانیم به اعضای اتحادیه کمک کنیم. در ساختمان پلاسکو 402 واحد صنفی داشتیم که بیشتر آنها بنکدار بوده‌اند و با توجه به اینکه انبارها و کارگاه‌های آنها خارج از ساختمان است باید تمهیداتی اندیشیده شود تا آنها بتوانند با توجه به نزدیکی شب عید به کار خود ادامه دهند.

درودیان تصریح کرد: قرار شده شهرداری محلی را برای اسکان این واحدها در نظر بگیرد و ما منتظر هستیم تا به صورت رسمی این خبر به ما اعلام شود.

وی در مورد کشته شدگان ساختمان پلاسکو گفت: متاسفانه چندین کارگر ساختمان در زیر آوار مانده‌اند و هنوز هیچ خبری از آنها نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز