خبرگزاری کار ایران

پالایشگاه تهران گواهینامه سطح دو مدیریت سبز دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۷۶

شرکت پالایش نفت تهران در یازدهمین دوره جایزه مدیریت سبز ایران با کسب بالاترین امتیاز به عنوان سازمان برتر کشور در مدیریت سبز و تولید محصول سبز معرفی و گواهینامه سطح دو دریافت نمود.

به گزارش ایلنا، در همایش یازدهمین دوره جایزه مدیریت سبز ایران که با هدف همسویی با الزامات زیست محیطی سازمان ها و شرکت ها بر اساس مدل مدیریت سبز با حضور رئیس اتحادیه انجمن سبز اروپا واساتید برجسته از چندین کشور جهان برگزار شد، شرکت پالایش نفت تهران ضمن معرفی به عنوان برترین سازمان کشور موفق به دریافت گواهینامه مدیریت سبز سطح دو شد.

 این انتخاب در حالی صورت گرفت که امتیاز کسب شده این شرکت بالاترین امتیازی است که طی یازده دوره برگزاری جایزه مدیریت سبز ایران به یک سازمان ایرانی اعطا شده است.

شایان ذکر است شرکت پالایش نفت تهران در سال گذشته موفق به دریافت گواهی‌نامه مدیریت سبز سطح 3 شده بود .

هرساله بیش از هزاران طرح در زمینه‌های مرتبط با محیط زیست به بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا ارسال می‌شود. طرح‌های ارسالی بر اساس منطق ارزیابی مشخص و مدون مشتمل بر اثربخشی طرح در محیط زیست، سودآوری، اجتماع و فن‌آوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت گواهینامه و تندیس از سوی این بنیاد به طرح‌های برگزیده اعطا می‌شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز