خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی تهران خبر داد:

همایش امین الضرب با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۲۳

صبح امروز در نشست خبری رئیس اتاق بازرگانی تهران جزئیات همایش امین الضرب اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در این نشست مسعود خوانساری با اشاره به شخصیت امین الضرب گفت: ایشان یکی از تاجران خوشنام بازار تهران بودند و علاوه بر کار اقتصادی، فعالیت‌های عام المنفعه وی همواره زبانزد عام و خاص بود. بر همین اساس اتاق تهران تصمیم گرفت در جهت معرفی فعالان اقتصادی که در همین راه قدم بر می دارند همایشی تحت عنوان امین الضرب را هفته آینده در تالار وحدت برگزار کند.

 وی تصریح کرد: در این همایش به 3 نفر کار آفرین برتر نشان امین الضرب اعطا خواهد شد. ضمن آنکه از 20 کارآفرین برتر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد. ما تلاش داریم تا با کمک همه اعضا و ظرفیت های اجتماعی این همایش را به سطح بالایی برسانیم و آن را تبدیل به یک برند معتبر جهانی کنیم.

خوانساری در مورد هیئت ژوری این همایش گفت: سعی کردیم از اساتید دانشگاه و فعالین اقتصادی استفاده کنیم. ضمن آن که در نظر داریم افرادی که امسال نشان امین الضرب را گرفتند سال آینده به عنوان هیئت ژوری حضور داشته باشند.

 خوانساری ادامه داد: از تجارب وزارت صنعت، معاونت فن آوری رئیس جمهور و دانشگاه‌ها برای تعیین شاخص‌ها استفاده کردیم. نفرات برتر با توجه به گردش مالی، سود اخذ شده نسبت به سرمایه، صادرات و خوش نامی  انتخاب خواهند شد. تجلیل از پیشکسوتان نیز از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

 رئیس اتاق بازرگانی در مورد مهمانان حاضر در این همایش گفت: با توجه به سابقه فعالیت آقای جهانگیری در بخش خصوصی و سمت معاون اولی ایشان تصمیم گرفتیم اعطای نشان توسط ایشان انجام شود. ضمن آن که سه وزیر صنعت، اقتصاد  و کشاورزی که جزو هیئت ناظر بر اتاق هستند نیز در این برنامه حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز