خبرگزاری کار ایران

برندسازی جایگاه‌های سوخت گامی بزرگ در تحول سوخت‌رسانی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اجرای طرح برندسازی به تغییرات شگرف در زمینه کسب و کار، اهداف، استراتژی‌ها شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی و تحول در شبکه سوخت‌رسانی کشور منجر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، منصور ریاحی درباره طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت اظهار کرد: با اجرای این طرح، نقش تصدی‌گری شرکت پخش بیش از پیش کاهش و نقش کنترلی و نظارتی آن افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با پیاده‌سازی طرح برند، تغییرات شگرفی در زمینه کسب و کار شرکت ملی پخش، ساختار سازمان، اهداف، استراتژی‌ها و حاکمیت صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با بیان این که نقش برند نباید دست کم گرفته شود، ادامه داد: برندسازی جایگاه‌های سوخت یک فرصت استثنایی برای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و به طور قطع با برنامه‌های تعریف شده باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

ریاحی اعلام کرد: برندسازی جایگاه‌های سوخت گامی بزرگ در تحول سوخت‌رسانی در کشور است که پیش از شروع این کار باید با یک تفکر مشترک این دیدگاه را آرام آرام به بدنه شرکت تزریق و سپس به یک اقدام مشترک تبدیل کرد، تا هدف نهایی محقق شود.

وی، با تاکید بر کوچک‌سازی نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گفت: با اجرای این مهم، امنیت شغلی همه کارکنان حفظ خواهد شد و همه این تغییرات در راستای طرح برند انجام خواهد شد.

صرفه‌جویی روزانه ۹ میلیون لیتری نفت گاز  با اجرای طرح پیمایش

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از صرفه‌جویی روزانه ۹ میلیون لیتر نفت گاز با اجرای طرح پیمایش در کشور خبر داد.

وی، با بیان این که طرح پیمایش یک اقدام درخشان در سطح شرکت بوده است، افزود: با اجرای طرح پیمایش و صرفه‌جویی در مصرف نفت گاز، ظرفیت صادراتی این بخش افزایش یافته است.

به گفته ریاحی، هم‌اکنون روزانه حدود ۶۰ تا ۶۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر می‌شود.

وی، عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را در بخش مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی مناسب توصیف و اعلام کرد: با نظارت شرکت ملی پخش در فضای صادرات و مبارزه با قاچاق فرآورده، قاچاق سوخت بسیار کم و جذابیت قاچاق برای قاچاقچیان فرآورده‌های سوختی به حداقل رسیده است.

 

کد خبر : ۴۳۹۷۵۷