خبرگزاری کار ایران

معاون ساخت آزادراه‌های کشور در پاسخ به ایلنا:

4 پیمانکار ایرانی برنده مناقصه قطعه 2 آزادراه تهران–شمال شدند

معاون ساخت آزادراه‌های کشور با بیان این که مناقصه قطعه دوم آزادراه تهران-شمال برگزار شد و 4 پیمانکار ایرانی برنده مناقصه شدند گفت: تا یکسال آینده 3 میلیارد یورو در بخش آزادراهی سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، میرشفیع در نشست خبری حاشیه نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی گفت: چندین پروژه آزادراهی در سطح کشور در حال اجرا است که یکی از این پروژه‌ها آزادراه تهران–شمال است که در حال حاضر قرارداد جدید در حوزه آزادراهی در دست اجرا است.

وی با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران خارجی از پروژه‌های آزادراهی گفت: تا یکسال آینده 3 میلیارد یورو پروژه آزادراهی به اجرا می‌رسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در آزادراه تهران-شمال گفت: عملکردی که در این پروژه در طول این دو سال گذشته داشتیم معادل عملکرد 20 سال گذشته است.

میرشفیع با بیان اینکه قطعه 1 آزادراه تهران شمال بهار سال آینده به افتتاح می‌رسد، گفت: اخیرا مناقصه قطعه 2 آزادراه تهران شمال برگزار شد که 4 پیمانکار ایرانی در این مناقصه برنده شدند.

وی افزود: مطالعات منطقه 3 این آزادراه در حال انجام است و سیاست ما این است که این پروژه با قرارداد BOT با سرمایه‌گذار خارجی منعقد شود.

کد خبر : ۴۳۹۵۰۰