خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بزرگترین تحول حمل و نقل هوایی در آسمان ایران تا پایان دولت رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۵۰۵

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد یکی از رادارهای خریداری شده فرانسوی به زودی وارد کشور می‌شود و گفت: با توجه به سیاست توسعه و ارتقای سامانه‌های ارتباطی، ناوبری و کمک ناوبری تا پایان دولت بزرگترین تحول حمل و نقل هوایی در آسمان ایران رخ می دهد.

به گزارش ایلنا، رحمت اله مه آبادی از خریدهای جدید شرکت فرودگاهها با هدف تجهیز فرودگاههای کشور خبر داد و گفت:  تا پایان دولت بزرگترین تحول حمل و نقل هوایی در آسمان ایران رخ می دهد.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، با اعلام برنامه های این شرکت برای ارتقا و توسعه سامانه های ارتباطی، ناوبری و کمک ناوبری، گفت: سه رادار جدید از فرانسه خریداری شده است که یکی از آنها به زودی وارد کشور می شود.

وی ادامه داد: هم چنین اتوماسیون رادارهای مرکزکنترل فرودگاه مهرآباد نیز را باید نوسازی کنیم که مناقصه آن درحال برگزاری است.

مه آبادی با اعلام اینکه در این سه ساله و تا این زمان اتفاقات بسیار مهمی در حوزه هوایی رخ داده است و کارهایی انجام گرفته که منجر به تحول عظیمی در صنعت هوایی شده است، تصریح کرد: با همکاری نیروهای نظامی، دولت، مجلس و نگاه تازه وزیر به وضعیت صنعت هوایی، اتفاقات مبارکی رخ داده است.

به گفته مه آبادی، دریک سال گذشته نصب ۱۱ دستگاه رکوردر داخلی در فروگاه‌های کشور و به روزکردن ۱۰ دستگاه دیگر، خرید ۶۵۰ ترمینال ترانگ برای ۵ فرودگاه، رفع BTS فرودگاه امام خمینی(ره)، تجهیز فرودگاه‌های مختلف به ۴۰۰ دستگاه بیسیم AM  و FMو نصب و راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ خارجی در فرودگاه آبادان از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است و خدمات توسعه و ارتقای سامانه‌های ناوبری ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز