خبرگزاری کار ایران

خرید 100 دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری مشهد با حمایت بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۴۵۸

رئیس سرپرستی منطقه یک خراسان بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها از خرید 100 دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری مشهد با حمایت بانک شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سرپرست منطقه یک خراسان این بانک با اشاره به برگزاری نشست مشترک با شهردار مشهد به عنوان یکی از سهام‌داران عمده بانک، گفت: در این نشست، گزارش‌هایی از روند پیشرفت پروژه‌های مشارکتی بانک ارائه و بر لزوم آشنایی بیشترمردم با عملکرد بانک شهر تاکید شد.

وی با بیان این‌که مردم باید بدانند سود حاصل از پول‌هایی که در بانک شهر سپرده می کنند برای آبادانی و عمران شهرشان استفاده می شود، تصریح کرد: بی شک مردم با آگاهی از این نکته مهم، اقبال بیشتری نسبت به افتتاح حساب سپرده در بانک شهر خواهد داشت.

وی یکی از پروژه های مشارکتی بانک شهر و شهرداری مشهد را خریداری 100 دستگاه اتوبوس به منظور ارائه خدمات حمل و نقل عمومی داخل شهری عنوان کرد و گفت: علاوه بر این 3 پروژه مهم شهری دیگر نیز در این شهر در دست اقدام است.

صبوری خاطر نشان کرد: در شهرداری مشهد به جز بانک شهر هیچ بانک دیگری اقدام به تامین سرمایه نکرده است و امروز شاهد هستیم که باجه های بانک شهر در تمام نقاط شهر نصب شده است.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی حضور پررنگ بانک شهر در مشهد جذب منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های شهری است، اما بانک‌های دیگر نمی توانند به شیوه بانک شهر تامین اعتبار کنند و از ابتدای آغاز به کار بانک شهر،هدف خدمت رسانی به شهرها تعریف شده است.

صبوری با تاکید بر این‌که بانک شهر به فکر منافع مردم است، ادامه داد: یکی از دلایل اصلی پیشرفت سریع بانک شهر، حرکت در مسیر توسعه شهرهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز