خبرگزاری کار ایران

سالاری به ایلنا خبر داد:

تولید خودروی هیبریدی از خرداد ماه سال آینده/ مصرف خودروی هیبریدی 2 لیتر در 100 کیلومتر است

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا گفت: اولین خودروی هیبریدی، خودروی شاسی بلند با مصرف 2 لیتر در 100 کیلومتر و قدرت ترکیبی 505 اسب بخار در خرداد سال آینده تولید خواهد شد.

مدیر عامل خودروسازی کارمانیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص خدمات پس از فروش مجموعه تحت مدیریت خود گفت: اولین واحدی که در این خودروسازی شکل گرفت خدمات پس از فروش بود و در حال حاضر 13 مرکز خدمات پس از فروش در کشور وجود دارد و هفته آینده چهار واحد دیگر اضافه خواهد شد.

پویا سالاری تصریح کرد: برنامه آینده ما تولید خودروهای تمام برقی است. بر همین اساس برای انتخاب مراکز خدمات پس از فروش دقت نظر خاصی اعمال می‌شود. سرویس‌های خانگی و امداد خودرو از دیگر برنامه‌های ما است که به زودی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: اولین خودروی برقی با پیمایش 400 کیلومتر توسط این مجموعه وارد کشور شد که در دنیا بی‌نظیر است و اکنون در مرحله اخذ پلاک ملی است که قرار است در ناوگان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

سالاری تصریح کرد: اولین خودروی هیبریدی خودروی شاسی بلند با مصرف 2 لیتر در 100 کیلومتر و قدرت ترکیبی 505 اسب بخار در خرداد سال آینده تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی که صورت گرفته امسال 3 هزار خودروی S6 تولید خواهد شد و در سال آینده حداقل 10 هزار دستگاه تولید خواهد شد. ضمن آنکه همزمان طرح توسعه کارخانه اجرا خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۵۸۱۹