خبرگزاری کار ایران

استقبال سرمایه گذاران ژاپنی و ایتالیایی برای مشارکت در پتروشیمی جم

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت:در این شرایط دشوار باید با کوشش بیشتر بهره وری در شرکت بیشتر شود و تلاش کنیم توسعه شرکت را هر چه سریعتر به سرانجام برسانیم و بتوانیم هدف عالی شرکت برای ایجاد مجتمع پتروشیمی جم 2 را محقق کنیم تا با توسعه و افزایش ظرفیت تولید حاشیه سود شرکت را نیز افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، حسین میر افضلی در مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی تلفیقی و سرپرست امور مالی پتروشیمی جم با اشاره ماموریت های واحد برنامه ریزی تلفیقی اظهار کرد: این واحد باید مغز متفکر شرکت باشد و همه امور را هماهنگ نماید چرا که برنامه ریزی کلان شرکت به عهده این واحد است.

وی افزود: از این واحد انتظار داریم در دوره جدید با انجام بررسی های فنی ، مالی ،برنامه ریزی ، کنترل و مطالعه طرح ها و پروژ ه های جدید و برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعات مدیریت و بهبود سیستم ها و بهره وری تولید را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرعامل پتروشیمی جم در ادامه با اشاره به شرایط قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی تصریح کرد:متاسفانه در شرایط فعلی قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی کاهش یافته است و از طرفی دیگر قیمت های خوراک مایع نیز در داخل کشور افزایش یافته که این 2 مقوله شرکت های پتروشیمی را با مسایل زیادی مواجه کرده است و در صورت عدم افزایش بهره وری حاشیه سود با گذشته متفاوت خواهد بود.

وی اضافه کرد:در این شرایط دشوار باید با کوشش بیشتر بهره وری در شرکت بیشتر شود و تلاش کنیم توسعه شرکت را هر چه سریعتر به سرانجام برسانیم و بتوانیم هدف عالی شرکت برای ایجاد پتروشیمی جم 2 را محقق کنیم تا با توسعه و افزایش ظرفیت تولید حاشیه سود شرکت را نیز افزایش دهیم.

مهندس میرافضلی با اشاره به سقوط سهام شرکت های پتروشیمی در بورس ،خاطرنشان کرد: با این اتفاقات اخیر در قیمت های جهانی اکثر پتروشیمی ها تعدیل منفی در بورس داشتند اما خوشبختانه پتروشیمی جم با اصلاحاتی که اخیرا در روند تولید خود داشت و توانست به افزایش ظرفیت خوبی دست یابد با تعدیل مثبت در بورس مواجه بود.

مدیرعامل پتروشیمی جم در ادامه تصریح کرد:برای ایجاد واحد های جدید و توسعه شرکت، مذاکرات خوبی با سرمایه گذاران ژاپنی و ایتالیایی داشته ایم که ابراز تمایل برای فعالیت در شرکت کرده اند و امیدوارم در آینده نزدیک این مذاکرات به سرانجام برسد تا توسعه شرکت شتاب بگیرد.

 

کد خبر : ۴۳۲۲۹۰