خبرگزاری کار ایران

تصویب قانون جدید شخص ثالث، دغدغه تبعات منفی این رشته بیمه ای را کاهش داده است

تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث اتومبیل، دغدغه تبعات منفی این رشته بیمه ای را در صنعت بیمه کشور به حداقل رسانده است.

به گزارش ایلنا از روابط‌عمومی بیمه آسیا، کاردگر، نایب رئیس هیأت ‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در همایش تبیین قانون بیمه شخص ثالث اتومبیل مصوب سال 1395 در ادامه مطلب فوق با اشاره به اینکه تدوین قانون برای بیمه شخص ثالث نشان از اهمیت ویژه آن دارد، گفت: بیمه شخص ثالث به دلیل داشتن ذینفعان متعدد و اجباری بودن آن، یک خدمت ویژه است که نگاه حمایتی سه قوه  را به همراه دارد.

نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه‌آسیا تعیین کف قیمت در قانون جدید بیمه شخص ثالث را ویژگی منحصر بفرد آن دانست و بیان داشت: در قانون قبلی بیمه شخص ثالث با تعیین سقف قیمت، مشکلات بسیاری به وجود آمده بود که می‌توانست صنعت بیمه کشور رابا مشکل روبرو کند.

 کاردگر با اعلام تشکیل کارگروه تخلفات بیمه شخص ثالث در سندیکای بیمه گران، گفت: با تشکیل این کارگروه، تخلفات در بیمه شخص ثالث به صورت جدی رصد می شود.

مدیرعامل بیمه آسیا در پایان با تاکید بر نقش نظارت و کنترل در تمامی رشته های بیمه ای به خصوص بیمه شخص ثالث، اظهار امیدواری کرد که با تداوم این روند شاهد موفقیت های بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور باشیم.

گفتنی است؛ همایش تبیین قانون بیمه شخص ثالث اتومبیل مصوب سال 1395 با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، روسای شعب و کارشناسان بیمه اتومبیل بیمه آسیا، سخنرانی دکتر قادی پاشا، رئیس پزشکی قانونی استان تهران و دکتر سادات حسینی، عضو هیأت علمی دانشگاه و تشکیل چهار کارگروه تخصصی طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه (3 و 4 آذرماه سال جاری) در سالن اجتماعات بیمه آسیا برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۴۳۱۶۴۱