خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مپنا در گفت‌وگو با ایلنا:

خوشحالیم که به یک شرکت ایرانی اعتماد شده است/ قانون صلاح بداند، ترک تشریفات ایرادی ندارد

علی آبادی گفت: مناقصه سازوکار بهتری برای اجرای پروژه‌ها است گرچه گاهی به دلیل اینکه قانون موردی را اصلح دانسته، لازم است که تشریفات کنار گذاشته شود.

عباس علی‌آبادی مدیر عامل گروه مپنا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره واگذاری پروژه فروز B به مپنا گفت: سیاست وزارت نفت این بوده است که ما را به سمت اجرای پروژه‌های میادین مشترک هدایت کند ما نیز آمادگی حضور در این پروژه‌ها را داریم.

علی آبادی تصریح کرد: ما برای تامین تکنولوژی و سرمایه خارجی مشکلی نداریم و این را به وزارت نفت هم کتبا اعلام کرده‌ایم.

وی درباره واگذاری پروژه به ستاد اجرایی فرمان امام بدون ترک تشریفات بیان داشت: ما خوشحالیم که به یک شرکت ایرانی اعتماد شده و این اقدامی مثبت است اما اینکه چرا از همه ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود باید از وزارت نفت سوال شود.

مدیرعامل مپنا خاطرنشان کرد: ما به عنوان موسسه‌ای که در خدمت صنعت نفت هستیم اعلام آمادگی کردیم و امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما به لحاظ تامین سرمایه و تجهیزات و اجرایی کردن پروژه آمادگی کامل داریم ضمن اینکه تاکنون تعداد زیادی پروژه برای وزارت نفت انجام داده ایم و امتحان خود را پس داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ترک تشریفات چنانچه قاعده‌مند باشد اشکالی ندارد و در قانون نیز آمده است، یادآور شد: بنده تصور می‌کنم انجام مناقصه سازوکار بهتری است گرچه گاهی به دلیل اینکه قانون موردی را اصلح دانسته، لازم است که تشریفات کنار گذاشته شود.

 

کد خبر : ۴۲۶۶۰۸