خبرگزاری کار ایران

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

برداشت حداکثری گاز در فصل سرما از اولویت‌های اصلی مجتمع گازی پارس جنوبی

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برداشت حداکثری از میدان مشترک گاز پارس جنوبی، یکی از اهداف مهم در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی به شمار می‌آید.

به گزارش ایلنا، محمد سعیدیان با اشاره به  فرآورش گاز پالایشگاه دوم مجتمع در هفت ماه امسال گفت: عملکرد متخصصان و کارکنان متعهد پالایشگاه دوم حاکی از تولید بیش از 11 هزار و 728 میلیون متر مکعب گاز در طول هفت ماه سال جاری است.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم در ادامه با بیان اینکه، مشارکت گروهی و تلاش جمعی کارکنان یکی از مهمترین موارد در ایجاد استمرار تولید پایدار می‌باشد عنوان داشت: در بازه زمانی یاد شده بیش از 14 میلیون بشکه میعانات گازی نیز در این پالایشگاه تولید شده است.

وی بر همین اساس به تولید محصولات دیگر در این پالایشگاه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در هفت ماه امسال  75 هزار و 918 تن گوگرد دانه‌بندی در این پالایشگاه تولید شده است.

سرپرست بهره برداری پالاشگاه دوم اظهار امیدواری کرد که این مجموعه با تکیه بر توان فکری و عملکردی کارکنان توانمند و با ایجاد فضای تبادل تجرب‌ ها و با تکیه بر دانش نوین  بتواند در اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی ایفاد نماید.

این مقام مسئول با بیان آغاز فصل سرما در کشور گفت: در حالی که با وارد شدن موج سرما در مناطق و استان‌های کشور و با افزایش مصرف گاز، با پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، خوشبختانه تمام اقدامات و تمهیدات لازم در جهت تامین گاز مورد نیاز کشور اندیشیده شده و این مساله با همت فرزندان و متخصصان جوان مجتمع  به دست آمده است. 

 

کد خبر : ۴۲۶۰۱۸