خبرگزاری کار ایران

عرضه بیش از 175 هزار تن انوع فرآورده‌های نفتی در دو روز ابتدای هفته بورس انرژی ایران

میعانات عرضه شده از طریق اسکله‌های شناور SBM در پایانه عسلویه تحویل می‌شود و قیمت پایه اعلام شده از سوی آن شرکت برابر با 0.3- است.

به گزارش ایلنا، بازار فیزیکی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه متانول پتروشیمی زاگرس، گاز بوتان، پروپان و گاز مایع پتروشیمی بندرامام، آیزوریسایکل، آیزوفید و حلال 402 پالایش نفت تبریز در رینگ داخلی خواهد بود. در رینگ بین‌الملل نیز امروز حلال 402 پالایش نفت تبریز، گاز مایع خام پالایش گاز ایلام و نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد ترکیه و عراق عرضه خواهد شد.

فردا همچنین یک میلیون بشکه میعانات‌گازی پارس جنوبی از سوی شرکت ملی نفت ایران عرضه خواهد شد. میعانات عرضه شده از طریق اسکله‌های شناور SBM در پایانه عسلویه تحویل می‌شود و قیمت پایه اعلام شده از سوی آن شرکت برابر با 0.3- است.

از سایر عرضه‌های یکشنبه مورخ 16/08/95 می‌توان به عرضه 3000 تن گاز مایع پالایش گاز فجر جم اشاره نمود که در آخرین عرضه آن با رقابت بسیار خوب خریداران مواجه گردید. سوخت‌ هوایی و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد ارمنستان و کرمانشاه از سایر عرضه‌های پیشرو می‌باشد.

 

کد خبر : ۴۲۵۹۹۱