خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تاکیدکرد:

اراضی شهرک‌های صنعتی جهت اشتغال زایی با تسهیلات ویژه واگذار می‌شود

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در نشست هم اندیشی صنعتگران شهرستان شهرضا اظهار امیدواری کرد با تلاش همه مسئولان و آحاد مردم به رشد 8 درصدی اقتصادی تا سال 1404 دست یابیم.

به گزارش ایلنا،  علی یزدانی در نشست با صنعتگران ضمن گفتگو پیرامون مشکلات و مسائل شهرک های صنعتی بر ایجاد رونق در فضای کسب و کار کشور تاکید و اظهار داشت: با تلاش قوای سه گانه، صنعتگران و آحاد مردم تا سال ۱۴۰۴ باید به رشد ۸ درصدی اقتصادی دست یابیم و در منطقه رتبه اول اقتصادی را کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهارکرد: از ابتدای تاسیس وزارت خانه، 88 هزار پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی صادرشده که بر اساس ظرفیت قید شده در پروانه بهره برداری، زمینه اشتغال برای دو میلیون و 800 هزار نفر فراهم شده است که از این تعداد ۸۴۵۰۰ واحد از آن صنایع کوچک و متوسط هستند.

یزدانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک سوم مبالغی که تحت مالیات بر ارزش افزوده از شهرک های صنعتی گرفته می شود باید صرف هزینه ساخت زیرساخت های شهرک های صنعتی گردد، خاطرنشان کرد: هدف از واگذاری زمین به سرمایه گذاران ایجاد اشتغال در جامعه و درآمدزایی برای مردم کشورمان است و هزینه های دریافتی فقط جهت خدمات زیربنایی موجود در شهرک های صنعتی است.

یزدانی: اراضی شهرک‌های صنعتی جهت اشتغال زایی با تسهیلات ویژه واگذار می شود

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان اصفهان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دهاقان  ضمن دیدار با صنعتگران و کارآفرینان صنعتی شهرستان دهاقان از واگذاری اراضی شهرک های صنعتی با تسهیلات ویژه خبرداد.

علی یزدانی در زمینه ی معافیت مالیاتی صنعتگران اظهارکرد: بر مبنای شاخص های توسعه یافتگی شهرک های صنعتی، واحدهای مستقر در این شهرک ها از ۷ تا ۱۳ سال معاف از پرداخت مالیات هستند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد: در راستای اشتغال زایی و توسعه ی پایدار، واگذاری اراضی شهرک های صنعتی جهت جذب سرمایه گذار از تسهیلات ویژه ای برخوردار است.

کد خبر : ۴۲۵۶۰۷