خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌ وگو با ایلنا:

منطقه آزاد کیش نسبت به سایر مناطق عملکرد بهتری داشته است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم گردشگران خود را از سفر به کشورهای همسایه به سمت جزیره کیش هدایت کنیم می‌توانیم تحول مثبتی در این منطقه آزاد به وجود آوریم زیرا کیش امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این منظور را دارا است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مورد عملکرد منطقه آزاد کیش گفت: در ماه‌های اخیر ما جلسه‌ای ما با آقای مونسان داشتیم که ایشان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این منطقه به کمیسیون ارائه داد.

عبدالله رضیان ادامه داد: این جزیره توانسته‌ در کنار توسعه فضاهای گردشگری به فعالیت‌های صنعتی و کارگاهی نیز شوک مثبتی وارد کند به طوری که مطابق آمار ارائه شده این منطقه آزاد توانسته نسبت به سایر مناطق جهش خوبی داشته باشد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پیشرفت با توجه به رکودی که اکنون در کشور حاکم است قابل تأمل است. ضمن آن که در گزارش عملکرد آقای مونسان ایشان از بالا رفتن آمار افرادی که خواهان سرمایه‌گذاری در این جزیره بودند خبر داد.

وی تصریح کرد: در بخش گردشگری نیز باید تمیهدات ویژه‌ای اندیشیده شود. اگر بتوانیم گردشگران خود را از سفر به کشورهای همسایه به سمت جزیره کیش هدایت کنیم می‌توانیم تحول مثبتی در این منطقه آزاد به وجود آوریم زیرا کیش  امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این منظور را دارا است.

کد خبر : ۴۲۱۴۶۲