خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران خودرو:

ایرانی‌ها از پژو به سبب ترک ایران در زمان تحریم ها ناراحت هستند

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۱۲۳

مردم ایران از شرکت پژو به سبب ترک کشور در زمان تحریم‌ها ناراحت هستند و این شرکت به همراه ایکاپ و ایران خودرو باید کاری بکنند که این ناراحتی از بین برود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در نشست مطبوعاتی مدیران ارشد پژو سیتروئن و ایران خودرو هاشم یکه‌زارع با اشاره به مذاکرات شرکت متبوع خود با پژو گفت: ما قبل از توافق هسته‌ای مذاکرات شفاهی خود را با این شرکت آغاز کردیم ضمن آنکه پژو نیز تمایل زیادی به بازگشت به بازار ایران داشت و در همین مذاکرات به توافقات خوبی رسیدیم که پس از لغو تحریم‌ها این توافقات بر روی کاغذ آمد.

وی ادامه داد: در ایران‌خودرو یک تیم هشتاد نفره بر روی قرارداد جوینت ونچر ایکاپ ساعت‌ها کار کردند ضمن آنکه حمایت شخص وزیر صنعت نیز در پیشبرد این قرارداد بسیار موثر بود. موارد زیادی در این قرارداد دیده شده تا برای هر دو طرف منفعت داشته باشد.

یکه‌زارع تصریح کرد: ما برای حضور قوی در بازارهای منطقه مجبور هستیم که هم کیفیت و هم تکنولوژی روز را داشته باشیم. از طرف دیگر 70 درصد قطعات خودروهای تولید شده باید ایرانی باشد که همین سبب می‌شود کانال جدیدی برای صادرات قطعات یدکی خودروی ما باز شود.

وی خطاب به مدیرعامل پژو سیتروئن گفت: مردم ایران از شرکت پژو به سبب ترک کشور در زمان تحریم‌ها ناراحت هستند و این شرکت به همراه ایکاپ و ایران خودرو باید کاری بکنند که این ناراحتی از بین برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز