خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال ایلنا:

ادامه مذاکرات فنی و حقوقی با حضور نمایندگان ایرباس و بوئینگ در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۴۶۱

وزیر راه و شهرسازی از حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیما سازی ایرباس و بوئینگ در تهران در هفته آینده برای ادامه مذاکرات فنی و حقوقی قراردادهای خرید هواپیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انواع مدل‌های هواپیما برای خرید مشخص شده‌اند، گفت: هفته آینده نمایندگان دو شرکت هواپیماسازی ایرباس و بوئینگ برای ادامه مذاکرات وارد تهران می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به لغو تمام تحریم‌های حوزه دریانوردی گفت: در حال حاضر همه خطوط کشتیرانی جهان می‌توانند وارد بنادر ایران شوند.

وی با بیان اینکه 14 خط کشتیرانی بزرگ وارد بنادر ایران شده‌اند ، ادامه داد: هزینه‌های مضاعف پهلوگیری کشتی‌ها در جنوب خلیج فارس و جابجایی کالا با کشتی‌های کوچک کرانچیپ رد شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به صدور مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا برای فروش هواپیما به ایران گفت: مذاکرات مالی در مراحل نهایی قرار دارد و انواع مدل‌های هواپیما برای خرید مشخص شده است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم شتاب چندانی در قراردادها نداشته باشیم و تمام جزئیات و منافع کشور را در این قراردادها در نظر بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز