خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت تکوین بیان کرد:

تولید 2 میلیون دستگاه از محصولات سامسونگ در سال جاری

هاشم نیا ادامه داد: اکنون این شرکت به موفقیت ویژه ای رسیده است و شاهد افتتاح بزرگترین و مدرن ترین کارخانه لوازم خانگی در منطقه هستیم که این امر با کمک کارشناسان داخلی و حمایت مسئولان وزارت صنعت محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز خط تولید یخچال فریزر معمولی و ساید بای ساید شرکت تکوین (سامسونگ) با حضور وزیر صنعت، سفیر کره جنوبی ، استاندار تهران و سایر مقامات در تهران افتتاح شد.

هاشم نیا رئیس هیئت مدیره این شرکت با تبیین شرایط اقتصادی کشور گفت: امروز در شرایط سختی به سر می‌بریم و با وجود مشکلات زیادی که داشتیم ، در مقابل تهدیدها ، تحریم‌ها و رقابت‌های غیرحرفه‌ای توانستیم این خط تولید را راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: اکنون این شرکت به موفقیت ویژه‌ای رسیده است و شاهد افتتاح بزرگترین و مدرن‌ترین کارخانه لوازم خانگی در منطقه هستیم که این امر با کمک کارشناسان داخلی و حمایت مسئولان وزارت صنعت محقق شده است. امروزه نمی‌توان در جوامع سیاسی صحبت از قدرت و نفوذ کرد اما از تکنولوژی روز بی‌بهره بود.

هاشمی با اشاره به مشخصات این کارخانه گفت: خط تولید محصولات سامسونگ در 25 هکتار زمین نصب و راه‌اندازی شده است و 2500 نفر به صورت مستقیم در بخش تولید و خدمات پس از فروش مشغول به کار هستند. کارخانه‌های مجموعه تکوین در سال 2 میلیون دستگاه یخچال ، تلویزیون و سایر ملزومات لوازم خانگی را تولید می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما مذاکراتی را با شرکت سامسونگ الکترونیک کره برای انجام صادرات به کشورهای همسایه انجام دادیم و امیدواریم ظرف ماه‌های آینده قسمت اعظمی از نیاز بازارهای منطقه‌ای را تامین کنیم.

مدیر منطقه‌ خاورمیانه سامسونگ

در ادامه این مراسم مدیر منطقه غرب آسیا و شمال آفریقای شرکت سامسونگ افتتاح این کارخانه را نتیجه همکاری چندین ساله این شرکت با سام الکترونیک دانست.

لی افزود: با توجه به جمعیت جوان ایران سلیقه مشتریان بسیار خاص هستند و ما برای برآوردن نیاز مشتری ها مجبور هستیم که از آخرین تکنولوژی‌ها در محصولات خود استفاده کنیم.

وی افزود: شرکت سام الکترونیک و تکوین با توجه به قدرتی که دارند می‌توانند که در ماه‌های آینده تبدیل به یک هاب پرقدرت در منطقه شوند و محصولات سام سونگ به سایر کشورهای منطقه صادر کنند.

رئیس سازمان صنعت و معدن

در ادامه این مراسم رئیس سازمان صنعت و معدن استان تهران با اشاره به هفته دولت گفت: در این هفته 28 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 970 میلیارد تومان و اشتغال 3 هزار و 50 نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مس فروش ادامه داد: در ابلاغی که توسط دولت به این سازمان ارسال شده 4 مورد از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ما ملزم به اجرای آن شده‌ایم که دو پروژه آن تامین تسهیلات ، یکی مدیریت صادرات و دیگری مدیریت واردات است.

وی تصریح کرد: مدیریت واردات شامل کالاهایی است که امکان ساخت داخل نباشد و دولت با حمایت از سرمایه‌گذاران این ماشین‌آلات را وارد کشور کنند.

مس‌فروش ادامه داد: ما می‌توانیم با عدد و رقم ثابت کنیم که در این دولت روند کاری در حوزه صنعت ، معدن و تجارت سرعت گرفته است. که این امر به سبب اختیاراتی است که وزیر به معاونین و مدیران استانی خود داده است و همین امر باعث شده که بسیاری از پروژه‌های صنعتی با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهند.

کد خبر : ۴۰۵۳۲۵