خبرگزاری کار ایران

واکنش نعمت‌زاده به اظهارات ترکان/ مجری تلویزیون باعث شد ترکان از کوره در برود

نعمت‌زاده گفت: مناطق آزاد به مثابه کارد است که هم با آن می‌توان به سلامتی ضربه زد و هم می‌توان پوست میوه را کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت‌زاده در نشست خبری امروز در واکنش به صحبت‌های اکبر ترکان در خصوص مناطق آزاد گفت: برادر خوبم آقای ترکان سخنانی گفتند و مواردی را مطرح کردند که خودشان باید جوابگو باشند. من هم به عنوان برادر ایشان هیچ گله‌ای ندارم. من برنامه‌ای که ایشان در مورد من صحبت کردند را ندیدم اما گویا مجری ایشان را سوال پیچ کردند و چند کلیپ پخش کردند و ایشان از کوره در رفتند.

نعمت زاده افزود: قطعا ایشان سوء نیتی نداشتند. در جلسات شورای عالی مناطق آزاد که من حضور داشتم به موارد مطروحه رای مثبت دادم اما گویا ایشان گفتند من مخالفت کرده‌ام.

وی ادامه داد: مناطق آزاد به مثابه کارد است که هم با آن می‌توان به سلامتی ضربه زد و هم می‌توان پوست میوه را کند.

وزیر صنعت گفت: اولین منطقه آزاد، سیرجان است که امضای من زیر مجوز آن است.من از حامیان مناطق آزاد هستیم اما مخالف ایجاد فروشگاه و فروش کالای‌های خارجی به طور عمده هستیم. اگر کالایی می خواهد وارد کشور بشود باید از مبادی غیر از مناطق آزاد وارد شود.

وی افزود: ما در این مناطق انواع سیاست‌های تشویقی گذاشته‌ایم که سرمایه‌گذار تشویق شود. قطعا آقای ترکان هم همین را مد نظر دارند. من به عنوان عضو شورای عالی مناطق آزاد این عقیده را دارم که مدیرانی که باید در این حوزه فعالیت کنند که دغدغه تولید و صادرات دارند.

نعمت زاده در خصوص اظهارات ترکان مبنی بر اینکه من چیزهایی می دانم که خجالت می‌کشم آنها را در تلویزیون بگویم اظهار داشت: در این خصوص باید خودشان جواب بدهند.

کد خبر : ۴۰۳۲۹۷