خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه بانک پارسیان با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۳۳

با حضور مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان و مهندس سعادت مدیرعامل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تفاهم همکاری دوجانبه امضا شد. بر اساس این تفاهم نامه، طرفین بر لزوم افزایش سطح همکاری و ارایه خدمات تاکید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، احمد جعفری معاون فناوری اطلاعات این بانک در این مراسم با اشاره به اینکه هدف بانک پارسیان این است که تبدیل به بانک دیجیتال شود، گفت: بانک پارسیان از ابتدای فعالیت خود، تمرکز بر حوزه فناوری و بانکداری الکترونیک را سرلوحه کارخود قرار داده و نخستین بانک با ارائه خدمات بانکی به صورت on line – Real time در کشور بود.  مهندس جعفری با بیان اینکه نظام صنفی رایانه ای جزو سازمان های معتبر و مهم کشور است بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های صنعتIT کشور تاکید کرد و افزود : هم اکنون ۹1 درصد از تراکنش های بانک پارسیان به صورت غیر حضوری و مبتنی بر نرم افزار لوتوس انجام می شود که با استفاده از توانمندی و دانش متخصصان داخلی از اسفند ماه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است  و برنامه بانک پارسیان این است که این درصد را بالا ببریم . یعنی مشتری فقط برای یک سری خدمات خاص مشاوره و به شعبه باید مراجعه کند تا اینکه برای کارهای ساده که می توان از درگاه های دیگر انجام شود.

سعادت مدیرعامل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور نیز با بیان اینکه راهبرد سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تعامل با دستگاه ها و نهادهای مختلف  هم دولتی و هم  بخش خصوصی است، گفت: این تفاهم نامه می تواند سرآغاز توسعه همکاری های بیشتر میان نهاد بانک و نهادهای صنفی با یکدیگر باشد و سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان یک تشکل توانمند و پویا، از همکاری و تعامل سازنده با  نهاد بزرگی همچون بانک پارسیان استقبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز