خبرگزاری کار ایران

امضاء یادداشت تفاهم همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران و نروژ

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۵۲۷

این یاداشت تفاهم توسط سیدکمال سیدعلی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران (EGFI) و آقای استیل مشاور و مدیر کل حقوقی صندوق ضمانت صادرات نروژ (موسسهGIEK )به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا صبح امروز  طی  یادداشت تفاهم همکاری که میان صندوق ضمانت صادرات ایران با شرکت ضمانت صادرات  نروژ(موسسه  GIEK) به امضاء رسید دوطرف در زمینه پوشش بیمه ای مشترک در کشور ثالث، همکاری اتکایی، تبادل اطلاعات اعتباری تجار دوکشور و سایر حوزه های تسهیل کننده تجارت به توافق رسیدند.

این یاداشت تفاهم توسط سیدکمال سیدعلی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران (EGFI) و آقای استیل مشاور و مدیر کل حقوقی صندوق ضمانت صادرات نروژ (موسسهGIEK  )به امضاء رسید.

 امضاء این  یاداشت تفاهم همکاری  می تواند نقش موثری در تسهیل وتوسعه روابط تجاری دوکشور ایفا نماید. با امضای این یاداشت تفاهم ، طرفین در زمینه تبادل اطلاعات اقتصادی، تجاری ، بانکی وتوسعه پوشش های بیمه به توافق رسیدند. همچنین طرفین ابراز امیدواری کردند این همکاری ها از طریق بیمه مشترک واتکایی در دوکشور وکشور ثالث، اعتبارسنجی تجار و بانک ها، جلوگیری از بروز خسارت وکمک به وصول مطالبات توسعه یابد. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز