خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت صنعت ، معدن ، تجارت:

بهره برداری از 155 واحد صنعتی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۹۲۵

طاهایی گفت: مطابق بررسی‌هایی که انجام شده صنعت کشور سالیانه به 200 هزار میلیارد تومان نقدینگی احتیاج دارند که در سه ماهه اول امسال 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده است و امیدواریم تا پایان سال این روند افزایش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی وزارت صنعت ، معدن ، تجارت با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در هفته دولت گفت: مطابق برنامه قرار است 155 واحد صنعتی و معدنی در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

منوچهر طاهایی ادامه داد: این واحدها با سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیارد ریال سبب اشتغال مستقیم 9 هزار نفر خواهند شد که 8 طرح آن با حضور رئیس جمهور و معاون اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: فولاد کاوه ، آریا فراز شرق ، کاغذ ترمه آذربایجان از جمله این طرح‌های بزرگ صنعتی هستند.

طاهایی ادامه داد: مطابق بررسی‌هایی که انجام شده صنعت کشور سالیانه  به 200 هزار میلیارد تومان نقدینگی احتیاج دارند که در سه ماهه اول امسال 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده است و امیدواریم تا پایان سال این روند افزایش داشته باشد.

وی تصریح کرد: تا به امروز بیش از هزار و 300 میلیارد توامان به وحدهای مختلف صنعتی و معدنی در قالب سرمایه در گردش و سایر تسهیلات پرداخت شده که این رقم پرداخت شده که شامل هزار و 304 طرح صنعتی است.

وی در پایان گفت: مطابق هماهنگی‌هایی که با سایر معاونین صورت گرفته در هفته دولت هر معاونت از حوزه تحت اختیار خود گزارش کاملی را به رسانه‌ها ارائه خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز