خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:

ورود خاتم الانبیا به آزادراه تهران – شمال منوط بر تعیین تکلیف با بنیاد مستضعفان

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۷۲۸

وزیر راه و شهرسازی درباره آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا برای ورود به پروژه آزادراه تهران – شمال گفت: ورود سرمایه‌گذار جدید منوط است بر تعیین تکلیف با بنیاد مستضعفان که شریک وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از پروژه قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان اظهار داشت: پروژه راه‌آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان پروژه بسیار مهمی است که از سال‌های گذشته اجرای آن مطرح بوده اما هیچ گاه نهایی نمی‌شد.

وی افزود: در طراحی قبلی این پروژه اتصال تهران به قم پیش‌بینی نشده بود که مسیر بازنگری شد و همچنین اتصال فرودگاه امام به پروژه هم اضافه شد.

آخوندی تاکید کرد: مردم باید دسترسی سریع ریلی به فرودگاه داشته باشد و سه کانون اصلی تهران ،قم و فرودگاه امام در این پروژه دیده شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارزش قرارداد با چینی‌ها 2.2 میلیارد دلار است ، گفت: البته این قرارداد اولیه است و برای تامین ناوگان این خط ارزش قرارداد افزایش می‌یابد.

آخوندی ادامه داد: در نظر داریم که بتوانیم متروی قم و متروی اصفهان را به این خط راه‌آهن متصل کنیم همچنین قرار است که این راه‌آهن به خط آهن شیراز هم متصل شود.

وی همچنین درباره ورود قرارگاه خاتم الانبیا به آزادراه تهران – شمال گفت: بنیاد مستضعفان شریک وزارت راه و شهرسازی در این پروژه است و در قطعه یک این آزادراه کارگاه خوبی را تجهیز کرده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:  برای ورود سرمایه گذار جدید باید با بنیاد مستضعفان تعیین تکلیف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز