خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با ایلنا:

2 نفر از کارکنان پتروشیمی بوعلی دچار سوختگی سطحی شدند/ سوختگی 9 نفر صحت ندارد

دشتی با بیان اینکه هیچگونه حادثه آتش سوزی رخ نداده است، افزود: علیرغم اینکه برخی تعداد سوختگی ها را 9 و یا 8 نفر گفته اند به صراحت اعلام می کنم که این تعداد آسیب دیدگی صحت ندارد و فقط دو نفر دچار آسیب سطحی شده اند.

عبدالرسول دشتی رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در باره اتفاق امروز در مجتمع پتروشیمی بوعلی در ماهشهر گفت: در جریان شست و شوی واحد پرازایلین دو نفر از کارکنان از ناحیه دست دچار سوختگی سطحی شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و در همان زمان نیز مرخص شدند.

وی با بیان اینکه هیچگونه حادثه آتش سوزی رخ نداده است، افزود: علیرغم اینکه برخی تعداد  سوختگی ها را 9 و یا 8 نفر گفته اند به صراحت اعلام می کنم که این تعداد آسیب دیدگی صحت ندارد و فقط دو نفر دچار آسیب سطحی شده اند.

دشتی در مورد خبر ایست قلبی مدیر عامل مجتمع نیز اظهار داشت: به دلیل حجم بالای کار در زمان وقوع آتش سوزی مجتمع در سه هفته گذشته و اقداماتی که پس از آن باید انجام می شد مدیر عامل دچار خستگی مفرط شده و صبح امروز قبل از بروز حادثه برای دو تن از کارکنان تحت معالجه قرار می گیرد و ایست قلبی ایشان در پی حادثه امروز صحت ندارد.

ابراهیم غلامشاهی رئیس روابط عمومی مجتمع پتروشیمی بوعلی در ماهشهر نیز به ایلنا گفت: هیچگونه آتش سوزی در این مجتمع اتفاق نیفتاده و خبر ایست قلبی مدیر عامل مجتمع و انتقال به بیمارستان هم صحت ندارد.

غلامشاهی تصریح کرد: تعدادی از کارکنان که در حال شست و شوی واحد پارازایلین بوسیله مخلوطی از هیدروکربن و آب بودند که دچار سوزش و سوختگی سطحی شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر نیز حالشان مساعد است.

 

کد خبر : ۳۹۵۹۱۰