خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر اقتصاد با تولیت آستان قدس رضوی

وزیر امور اقتصادی و دارایی که در مشهد حضور دارد، ضمن زیارت بارگاه منور رضوی، با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی طیب نیا در این دیدار با اشاره به رشد 44 درصدی تسهیلات اعطایی بانکها در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: آرام آرام چرخهای تولید دارد به حرکت در می آید و شتاب میگیرد. این روند می تواند دغدغه جدی ما که همان اجرایی کردن سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی است را برای سال پیش رو جامه عمل بپوشاند.

وی بیان داشت: باور ما این است که، ورود نهادها و موسسات به فعالیتهای اقتصادی به گونه ای باید باشد که محدودیت رقابتی برای  بخش خصوصی ایجاد نکرده واز طرفی ازظرفیت و امکانات و منابع آنها برای توسعه ملی استفاده شود.

طیب نیا  با اشاره به راه اندازی سامانه بدهی های دولت اظهار داشت، بدهی های دولت به آستان قدس رضوی از طریق تهاتر قابل پرداخت می باشد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در وزارت اقتصاد گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند منشأ ایجاد اشتغال پایدار،صادرات ،تولید ودر نهایت توسعه و سازندگی و گره گشایی از فقر و محرومیت باشد.

وی در تشریح سیاستهای اقتصادی آستان قدس رضوی گفت: در فعالیتهای اقتصادی بیشتربه دنبال سود اجتماعی هستیم تا سود مالی و انتفاع عامه مردم مهمترین دغدغه ماست.

رییسی در ادامه افزود: فعالیتهای دانش بنیان ،گره گشایی از مشکل مردم و مشارکت در رفاه آنها محور فعالیتهای  استان قدس است.

کد خبر : ۳۹۵۵۴۹