خبرگزاری کار ایران

لیست جدیدی برای کالاهای ممنوع‌الورود آمریکایی منتشر نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۰۵۸

سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه‌ای به انتشار اخباری در خصوص لیست جدید کالاهای ممنوعه وارداتی از مبدا آمریکا که به شکل گسترده در برخی رسانه‌های کشور منتشر شد، واکنش نشان داد و آن را رد کرد.

به گزارش ایلنا؛ سازمان توسعه تجارت، در این اطلاعیه اعلام کرد: 227 قلم کالاهای وارداتی از مبدا آمریکا که در فهرست کالاهای ممنوع‌الورود قرار گرفته‌اند، آذرماه سال 94 منتشر و به گمرک ابلاغ شد و از آن پس هیچ فهرست جدیدی ارائه نشده است.

لازم به ذکر است، خبر «اعلام لیست کالاهای ممنوع الورود از آمریکا» در ابتدا از سایت تابناک و به نقل از خبرگزاری ایسنا منتشر و سپس در رسانه‌های عصر ایران، اقتصاد ایران آنلاین، فرارو، پارسینه، عصر اقتصاد، قدس آنلاین، آفرینش، انتخاب، یالثارات، جام‌نیوز و.... منعکس شد؛ این در حالی است که ایسنا خبر «کالاهای ممنوع‌الورود از آمریکا اعلام شد» را در آذرماه 1394 در خروجی خبرگزاری خود قرار داده و پس از آن خبر دیگری در این خصوص منتشر نکرده است.

در جوابیه سازمان توسعه تجارت خطاب به رسانه‌ها آمده است: بی‌دقتی رسانه‌ها فضای تجاری کشور را متشنج می‌کند، بنابراین از همه اصحاب رسانه درخواست می‌شود اخبار و اطلاعات را از منابع موثق دریافت و بدون شتاب‌زدگی منتشر کنند تا وزن و اعتبار رسانه‌های آنها خدشه‌دار نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز