خبرگزاری کار ایران

پالیزدار در گفت‌وگو با ایلنا:

مرتضوی گفت نسخه‌ای از مدارک کارهایم را از کشور خارج کرده‌ام

پالیزدار مدعی شد: مرتضوی موقع ترک اتاق به قاضی گفت که من عباس پالیزدار نیستم که با من با این لحن حرف می زنید، من یک نسخه از تمام اسناد و مدارک کارهایی که انجام داده ام را از کشور خارج کرده ام شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید.

عباس پالیزدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شکایت خود از سعید مرتضوی بیان داشت: زمانی که از مرتضوی شکایت کردم عده‌ای از من پرسیدند آیا به رسیدگی به این شکایت خوشبین هستید یا خیر؟ که من در پاسخ به آنها گفتم ظلم پایدار نمی‌ماند و حکم عادلانه سرانجام صادر خواهد شد.

وی افزود: پرونده شکایت من از مرتضوی  در مرحله رسیدگی صدور حکم نهایی است؛ البته چند موضوع شکایت رسیدگی نشده بود که به دادگاه ارجاع داده شد.

مرتضوی به همسرم گفت معطل پالیزدار نباش، برو یک پدر برای بچه‌هایت پیدا کن

پالیزدار در تشریح علت شکایت خود مدعی شد: از طرف مرتضوی تهدید به اعدام شدم، مرتضوی گفته بود که "اگر نگویی هرچه که درباره مقامات سابق قضایی گفته‌ای دروغ بوده است خودم چهارپایه را از زیر پای تو می‌کشم و تو را اعدام می‌کنم" .

او در ادامه ادعای خود افزود: در آن لحظه شاهدی نداشتم که بعدها این اظهارات را تایید کند اما از شانس خوبی که داشتم مرتضوی به همسرم در حضور پدر و برادر و کسانی که در اتاقش بودند نیز همین جملات را گفت. به این شکل که مرتضوی از همسرم می‌پرسد  چند فرزند داری؟ همسرم در پاسخ می‌گوید 4 فرزند.که در جواب همسرم می‌گوید معطل پالیزدار نباش، برو یک پدر برای بچه هایت پیدا کن.

وی مدعی شد: مرتضوی بعدها این را کتمان کرد؛ اما خانواده من شاهد این ماجرا بودند،دیگر این را چگونه می‌تواند کتمان کند؟البته قبل از اینکه تعلیق قضایی برای مرتضوی صادر شود در یک مقطع این بحث مطرح شد و مرتضوی به آقای ضیایی گفت که پالیزدار دچار توهمات "انفرادی" شده است، من این حرف را به او نگفته‌ام و بعد از  کتمان او، ضیایی به مرتضوی گفت که تو همه چیز را کتمان می‌کنی و در همان لحظه عکس‌هایی از کهریزک را روی میز گذاشت و گفت که شما این را هم کتمان کردید شما همه چیز را کتمان می‌کنید و در آن لحظه مرتضوی از جای خود بلند شد و موقع ترک اتاق به قاضی گفت که من عباس پالیزدار نیستم که با من با این لحن حرف می زنید، من یک نسخه از تمام اسناد و مدارک کارهایی که انجام  داده‌ام را از کشور خارج کرده‌ام شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید.

او در ادامه درباره دلیل اصرارش بر پیگیری این پرونده گفت: می‌خواهم در تایخ ثبت شود که عباس پالیزدار تا آخر پای این مساله ایستاد. باید با مرتضوی برخورد شود. او کسی است که در دادگاه به من گفت "بیا با من رفاقت کن که به تو بگویم چه کسی دستور کارهای من را صادر کرد."

پالیزدار تاکید کرد: پرونده ما علیه او به صدور حکم نرسیده است؛ اما در جلسه آخر دادگاه قاضی از او خواست آخرین دفاعیه را انجام دهد و مرتضوی در پاسخ گفت که "من همکار قضایی شما بودم و وقتی قاضی این حرف را می‌زند یعنی می خواهد حکم را صادر کند." قاضی حیدری در واکنش به اظهارات مرتضوی گفت که" تو هنور فکر می کنی دادستانی که این حرف ها را می زنی؟ تو دفاع کن و بعدسر جای خودت بشین."

به زودی مجددا با سند به عرصه افشاگری باز می‌گردم

او در ادامه در واکنش به انتشار خبری در برخی سایت‌ها که وی را بدهکار بانکی معرفی می‌کرد،  گفت: اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که تعدادی سایت نیز بدون تحقیق این اخبار را بازنشر کرده اند که من حل این مساله را به وکلای خود واگذار کرده‌ام؛ در این خبرها آمده است که فردی به نام جواد پالیزدار در بدنه دولت با 20 شغل در حال فعالیت است و در کنار آن نوشته‌اند که ایشان برادر عباس پالیزدار بدهکار معروف بانکی است، باید در پاسخ به این شایعات بگویم که ایشان نه برادر و نه پسر عموی من است؛ همانطور که دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و مشاورر اسحاق جهانگیری با من هیچ نسبتی ندارند.

او در پایان تاکید کرد: دست یکسری مافیای قدرت و ثروت که دستشان را رو کرده‌ام در این قضیه دخیل است تا بگویند من مشکلاتی دارم.من یک ریال بدهی به سیستم بانکی ندارم.من یک مبارز مفاسد اقتصادی هستم و این حرف ها شایعه است؛ اما این نوید را  می دهم که به زودی مجددا با سند به عرصه افشاگری باز خواهم گشت.

28

کد خبر : ۳۹۳۳۸۹