خبرگزاری کار ایران

با دعوت رسمی وزیر انرژی انگلیس صورت گرفت؛

سفر وزیر نیرو به انگلستان

وزیر نیرو به دعوت رسمی وزیر انرژی و تغییر اقلیم انگلستان، در رأس هیاتی به این کشور سفر کرد.

به‌گزارش ایلنا، "حمید چیت‌چیان" وزیر نیروی کشورمان بنا به دعوت رسمی خانم " امبر رود" وزیر انرژی و تغییر اقلیم انگلستان،  شامگاه دیروز (دوشنبه) در رأس هیاتی وارد لندن شد.

وزیر نیرو در این سفر سه روزه، ضمن ملاقات با "امبر رود" وزیر انرژی و تغییر اقلیم انگلستان، با مدیران انجمن فتوولتائیک بریتانیا و همچنین مدیران گروه "ویر" مرتبط با خدمات مهندسی حوزه‌های آب و فاضلاب دیدار خواهد داشت.

شرکت در میزگرد فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در بخش انرژی در موسسه خانه آسیا، شرکت در میزگرد صنعت آب انگلیس با حضور شرکت‌های مرتبط انگلیسی در این حوزه و ملاقات با مدیران شرکت انگلیسی فعال در عرصه خصوصی‌سازی آب و برق از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در این سفر سه روزه است.

در این سفر سه روزه که از 21 تیرماه جاری آغاز شده است، "رحیم میدانی" معاون آب و آبفای وزارت نیرو، دکتر "بهرام طاهری" مشاور وزیر در امور محیط زیست، ایمنی و بهداشت کار، مهندس "علی‌اصغر قانع" معاون مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مهندس "حمیدرضا کشفی" مدیر دفترجذب سرمایه‌گذاری و تخصیص بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، "آرش عنصری" مدیرکل امور بین‌الملل و تجهیز منابع بانک صنعت و معدن، وزیر نیروی کشورمان را همراهی می‌کنند.

وزیر نیرو و هیات همراه، پنجشنبه 24 تیرماه به کشور بازخواهند گشت.

 

کد خبر : ۳۸۹۶۹۰