خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

مشکلات کشاورزان خارج از روش‌های مرسوم اداری پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۸۳۳

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دستاوردهای بخش کشاورزی در دولت یازدهم حاصل فرصت سازی از ظرفیت های پیرامونی موجود و بدون استفاده در کشور است.

به گزارش ایلنا، محمود حجتی در نشست شورای مدیران این وزارتخانه ، فرصت سازی از ظرفیت های بالقوه کشور برای توسعه کشاورزی را ضروری عنوان کرد و افزود: دستاوردهای کشاورزی در عرصه های مختلف این بخش در دولت یازدهم، باوجود محدویت ها و تنگناهای اقلیمی و اعتباری در پرتو فرصت سازی از ظرفیت پیرامونی موجود و بدون استفاده،حاصل شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بخش کشاورزی همواره با تغییرات طبیعی، اقتصادی و اجتماعی روبروست، پایش هوشمندانه و مستمر، آینده نگری و پیگیری و نظارت دایمی محیط کشاورزی را از الزام های مدیریت بخش کشاورزی عنوان کرد.

حجتی گفت: ویژگی بدون تعطیلی و وقفه ناپذیری کارهای کشاورزی ایجاب می کند، مسایل و موضوع های کشاورزان و تولیدکنندگان فارغ از کمبودها و تنگناهای موجود و خارج از روال و روش های مرسوم اداری پیگیری، تدبیر و رسیدگی شود.

وزیر جهادکشاورزی، تسهیل و تسریع در امور تولیدکنندگان، فعالان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی را ضروری برشمرد و گفت: با پیش بینی به موقع و پیش از وقوع مسایل و مشکلات فعالان کشاورزی و با انجام هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم باید بسترهای انجام راحت و روان کارها در بخش کشاورزی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز