خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیش بینی مصرف 100 میلیون لیتر بنزین در تعطیلات عید فطر/ مشکلی برای تامین سوخت نداریم

عربعلی ضمن پیش بینی مصرف 100 میلیون لیتری بنزین طی سه روز آینده گفت: تمام تمهیدات لازم برای تامین بنزین در ایام تعطیلات اندیشیده شده است.

داوود عربعلی سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با پیش بینی اینکه مصرف سوخت در ایام تعطیلات سه روزه عید فطر افزایش خواهد یافت، گفت: پیش بینی می‌شود که در سه روز آینده با توجه به افزایش سفرهای جاده‌ای میزان مصرف بنزین به ۹۵ تا ۱۰۰ میلیون لیتر در روز برسد.

وی افزود: البته برای تامین بیش از این میزان (۱۰۰ میلیون لیتر) نیز مشکلی نداریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

عربعلی تصریح کرد: هر سال روند مصرف سوخت و فرآورده بعد از عید فطر و شروع فصل تابستان و در نتیجه رشد سفر‌ها نسبت به روزهای عادی افزایشی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما مشکلی برای تامین سوخت نداریم، خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند وفقط توصیه ما این است که از مبادی حرکت سوخت دریافت کنند تا در جاده‌ها با ترافیک در جایگاه‌ها مواجه نشوند.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه با بیان اینکه به هر میزان که سفرهای تابستانی افزایش می‌یابد مصرف سی. ان. جی نیز بیشتر می‌شود، تاکید کرد: برای تامین سی ان جی نیز مشکلی نیست و با تمام ظرفیت آماده سوخت رسانی هستیم و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

کد خبر : ۳۸۷۵۳۲