خبرگزاری کار ایران

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور :

ساعات کاری ادارات مالیاتی افزایش می‌یابد

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی خردادماه خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سیدکامل تقوی‌نژاد با بیان این مطلب افزود: سازمان امور مالیاتی کشور به‌منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مودیان محترم مالیاتی در انجام تکالیف قانونی، به‌ویژه اطلاع‌رسانی، ارائه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با دریافت اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، اقدام به افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی کرده است. رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، تصریح کرد: ادارات مالیاتی در روزهای شنبه 1395/3/29 لغایت دوشنبه 1395/3/31 تا ساعت 20 آماده پاسخگویی و راهنمایی مودیان محترم مالیاتی خواهند بود.

گفتنی است، صاحبان مشاغل می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

همچنین اگر فردی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکند علاوه براینکه نمی‌تواند از معافیت‌ها و تسهیلاتی که در قانون پیش‌بینی شده استفاده کند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه نیز می‌شود.

 

کد خبر : ۳۸۰۸۰۷