خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری؛

به‌ روزرسانی شهرها و ارتقای مدیریت شهری از اهداف نمایشگاه جامع مدیریت شهری است

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری از برگزاری پنجمین دوره این نمایشگاه در 3 خرداد سال جاری خبر داد و گفت: به‌روزرسانی شهرها و کمک به ارتقای مدیریت شهری از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، ادریس مازندرانی با بیان این مطلب اعلام کرد: این نمایشگاه هر سال با هدف کیفی‌سازی خدمات شهروندی، به‌روزرسانی شهرها و کمک به ارتقای مدیریت شهری برگزار می‌شود و علاوه بر شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری همه بنگاه‌های تولیدی و خدماتی مرتبط با موضوع مدیریت شهری از حمل‌ونقل تا عمران و توسعه شهری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: تاکنون شرکت‌های فعال در زمینه‌های‌ حمل‌ونقل شهری، الکترونیک و فناوری اطلاعات، عمران و توسعه شهری، اقتصاد شهری و شیوه‌های تامین مالی پروژه، مبلمان شهری و فضای سبز، محیط زیست شهری، پسماند و خدمات شهری برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

مازندرانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری به دنبال آن است که دیدگاه‌ها و نگرش‌های اقتصادی را وارد حوزه خدمات شهری کند به همین دلیل طیف وسیعی از فعالان اقتصادی مرتبط در این نمایشگاه دور هم جمع می‌شوند تا تجربیات خود را در یک فضای تعاملی به اشتراک بگذارند و از این طریق ضمن بهره‌‌برداری درست از منابع، سطح رضایت‌مندی مردم و شهروندان نیز افزایش دهند.

مازندرانی یادآور شد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 10 هزار متر مربع و با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای هلند، سوئد، آلمان، اتریش، چین، ترکیه و ژاپن دایر می‌شود.

رییس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در پایان در مورد برنامه‌های جانبی این نمایشگاه نیز اظهار داشت: کارگاه آموزشی «شیوه‌های تامین مالی پروژه» و «شهر هوشمند» از جمله برنامه‌هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از تاریخ 3 تا 5 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۶۹۷۶۶