خبرگزاری کار ایران

تامین مالی صنایع کوچک از طریق فرابورس

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۳۹۷

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: در این بازار شرکتهای متقاضی، در فرابورس ایران پذیرفته شده و علاوه بر برخورداری از کلیه مزایا در بازار سرمایه، مشمول مزایای ویژه این بازار نیز می گردند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، طهمورث لاهوتی اشکوری در خصوص تامین مالی صنایع کوچک از طریق فرابورس و اهمیت آن بیان داشت: با توجه به اینکه تا کنون امکان تامین مالی صنایع کوچک از طریق بازار سرمایه در کشور فراهم نبوده است، در یک سال گذشته تلاش بسیار زیادی برای تامین نقدینگی واحدهای صنعتی در بازار فرابورس صورت پذیرفت، که نتیجه آن ایجاد بازار صنایع کوچک و متوسط در فرابورس می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص معرفی بازار شرکتهای کوچک و متوسط و جایگاه فرابورس ایران گفت: فرابورس ایران به عنوان دومین بورس اوراق بهادار رسمی کشور به منظور تسریع در فرایند پیاده سازی و تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، بازاری ویژه به منظور فراهم نمودن دسترسی عموم بنگاه های اقتصادی کشور علی الخصوص شرکتهای کوچک و متوسط و شرکتهای دانش بنیان به بازار سرمایه طراحی نموده است.

وی در ادامه بیان داشت: در این بازار شرکتهای متقاضی، پس از اخذ حدنصاب های مورد نظر، در فرابورس ایران پذیرفته شده و علاوه بر برخورداری از کلیه مزایای شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه، مشمول مزایای ویژه این بازار نیز می گردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: با توجه به اهداف استراتژیک بازار سرمایه در خصوص کمک به تامین مالی بنگاه های اقتصادی، ساده ترین شرایط برای ورود شرکتها در نظر گرفته شده است.

وی در پایان بیان داشت: سهولت و سرعت پذیرش، معرفی شرکت به آحاد جامعه، تامین مالی، برخورداری از معافیت مالیاتی، امکان توثیق سهام، شفافیت اطلاعاتی، سهولت ارتقاء به بازارهای بالاتر، از جمله مزایای شرکتهای کوچک و متوسط برای بنگاه های پذیرفته شده می باشد.

لازم به ذکر می باشد صاحبان صنایع جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز