خبرگزاری کار ایران

انتصاب بیژن پناهی زاده به سمت دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۴۸۵

بیژن پناهی زاده رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خورستان و بازرس خانه ایران به عنوان دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی انتخاب گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه ایران، سید عبد الوهاب سهل آبادی ، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران طی حکمی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و لزوم نقش آفرینی بخش خصوصی در این خصوص ؛ بیژن پناهی زاده را به عنوان دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی منصوب کرد .متن حکم رئیس خانه ایران به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای بیژن پناهی زاده

با عنایت به اینکه   رهبر فرزانه انقلاب اقتصاد مقاومتی را به عنوان راهبرد اصلی کشور ترسیم فرموده اند، اقدام و عمل در این زمینه وظیفه  بخش خصوصی نیز می باشد. لذاتشکیل  «کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی» ضروری به نظر می رسد.

بنا به استناد مصوبه هیأت مدیره و با توجه به سوابق درخشان و تجربیات ارزنده جنابعالی علی الخصوص در ریاست خانه صنعت معدن و تجارت استان خوزستان به موجب این حکم به سمت «دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی» منصوب می گردید.

انتظار است در اسرع وقت  نسبت به دعوت از رؤسای تشکل های فراگیر اقتصادی و تولیدی، نمایندگان نهادهای قانونگذاری و اجرایی صاحبنظران و کارشناسان جهت تشکیل این کارگروه اقدام نمائید.   

رجاء واثق دارم با عنایت پروردگار و نیت خالصانه جنابعالی و اعضاء، این کارگروه بتواند نقش مؤثری در تدوین راهکارهای دقیق و کاربردی جهت رفع موانع موجود در راه اجرای موفق این سیاست ها ایفا نماید.

لازم است نتایج جلسات این کارگروه به صورت مستمر به مراجع تصمیم ساز علی الخصوص ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دولت انعکاس یابد.       

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز