خبرگزاری کار ایران

فرودگاه ابزار سرعت بخشیدن به توسعه کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۳۵۲

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه به عنوان ابزاری برای سرعت بخشیدن به توسعه کشور نام برد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، «رحمت اله مه آبادی» در آغاز همایش تدوین و ابلاغ برنامه های عملیاتی سازمان ثبت در حوزه موقوفات، املاک و نظام مهندسی ثبت شرکت ها، در سخنانی، اظهارداشت: فرودگاه یک زیرساخت ملی و ابزاری برای سرعت بخشیدن به توسعه کشور است.

وی افزود: به یقین فرودگاه ها سرمایه ملی و متعلق به نسل های آتی هستند و یکی از اهداف ما باید حراست و پاسداشت این سرمایه ملی برای نسل آینده باشد.

او با اشاره به برگزاری همایش بررسی روند مستندسازی اراضی فرودگاه ها؛ چالش ها و راهکارها، اظهار امیدوراری کرد: همگان برای صیانت از فرودگاه ها به عنوان یک ثروت ملی و ارائه آن به نسل های آینده بکوشند.

گفتنی است «همایش تدوین و ابلاغ برنامه های عملیاتی سازمان ثبت در حوزه موقوفات، املاک و نظام مهندسی ثبت شرکت ها» روز سه شنبه در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد و «همایش بررسی روند مستندسازی اراضی فرودگاه ها؛ چالش ها و راهکارها» نیز امروز (چهارشنبه) در همین مکان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز