خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد:

زنگ خطر ورود به وضعیت بحرانی در منابع آب طبس

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی وضعیت تامین آب شهر طبس را نامطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به بارش اندک و خشکسالی در این منطقه زنگ خطر ورود به بحران در شهر طبس زده شده است.

به‌گزارش ایلنا، "مجید محمدنژاد" به همراه شماری از مدیران این حوزه پیرو دستور مدیرعامل شرکت در شورای مدیران در راستای بررسی و اتخاذ تصمیمات برای حل مشکل تامین آب شهر طبس از امور و تاسیسات آب این شهر شامل تصفیه‌خانه، ایستگاه پمپاژ و مخازن بازدید کردند.

مدیر امور آب و فاضلاب طبس ضمن اعلام این خبر گفت: پس از بازدید از تاسیسات در جلسه‌ای به منظور جمع بندی و ارائه راهکارهای کوتاه و میان مدت برای حل مشکلات تامین آب شهر طبس در تابستان آینده تصمیماتی از جمله استفاده کامل از ظرفیت موجود، تجهیز چاه‌های جدید، تسریع در احداث چاه جدید و تعویض الکتروپمپ‌های چاه اصفهک اتخاذ شد.

"علیرضا محمدزاده مقدم" در این جلسه با بیان اینکه شهر طبس در شرایط مناسبی برای تامین آب قرار ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر طبس همواره پذیرای مسافران زیادی است، اهمیت تامین آب این شهر را دو چندان کرده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همچنین در جلسه شورای اسلامی شهر طبس نیز حضور یافت و ضمن تبیین مشکلات تامین آب در این شهر خواستار به کارگیری امکانات و همکاری در مدیریت و برنامه ریزی توزیع آب شهر شد.

 

کد خبر : ۳۵۸۳۲۹