خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه آهن،فولاد و فلزات در گفت‌وگو با ایلنا:

شاهد رونق اقتصادی در سال 95 خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۰۰۱

پیش بینی من این است سال 95 برای تولید و این صنف سال خوبی خواهد بود هر چند این رونق به سالهای قبل نخواهد رسید اما با توجه به رفع تحریم ها وضعیت بهتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن،فولاد و فلزات در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت این بازار در سال جدید با توجه به اتفاقات و تحولات بین المللی اظهار داشت: برجام بیش از آن که اقتصادی باشد یک مسئله سیاسی است.

محمد آزاد افزود: در حال حاضر با توجه به رفت و آمد گسترده هیئت‌های خارجی تولید کنندگان به وحشت افتاده‌اند که مبادا این رفت و آمدها سبب شود که ایران تبدیل به بازار کالاهای مصرفی خارجی ها شود.

وی با اشاره با دوران تحریم گفت: بیشترین قشری که از تحریم های بین‌المللی اعمال شده  بر علیه کشور ضربه دید، تولید کنندگان بودند و اکنون با رفع شدن تحریم‌ها این حق این قشر است که نگاه ویژه دولت را داشته باشند.

آزاد با اشاره به لغو تحریم ها گفت: باران رحمت الهی است و وقتی می بارد سبب شکوفایی و طروات می باشد اما اگر همین باران بیش از حد ببارد باعث زحمت است و من امیدوارم مسولین با توجه به وضعیت کشور تصمیمات درستی در این خصوص اتخاذ کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن،فولاد و فلزات ادامه داد:پیش بینی من این است سال 95 برای تولید و این صنف سال خوبی خواهد بود هر چند این رونق به سالهای قبل نخواهد رسید اما با توجه به رفع تحریم ها وضعیت بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز