خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات:

نظارت بر رگولاتوری افزایش می‌یابد/ مشکلات سرمایه گذاری رفع می‌شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: همزمان با رونق اقتصادی در سال 95 و توسعه خدمات، نظارت کمی و کیفی رگولاتوری، افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر عمیدیان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در سازمان تنظیم مقررات، علاوه براینکه بر توسعه پروانه ها نظارت داریم، بر توسعه خدمات براساس زمان بندی که در متن پروانه ها تعهد شده است، نظارت داریم.

وی افزود: در سال 95 با افزایش کمی و کیفی خدمات جدید، نوآوری های جدید، سرویس های ارزش افزوده جدید، احتیاج به سرمایه گذاری داخلی و خارجی در قالب کنسرسیوم داخلی ایجاد می شود و با کمک به توسعه اقتصادی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، رونق و شکوفایی با سرعت بیشتر دنبال می شود.

عمیدیان گفت: امیدواریم در سال آینده بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان پیشران توسعه بتواند مدنظر قرار گیرد و با توجه به علاقمندی بخش خصوصی برای حضور در این حوزه، این مهم عملیاتی شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابراز امیدواری کرد در سال آینده مشکلات سرمایه گذاری در این حوزه رفع شود.

وی افزود: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رونق اقتصادی و اشتغال زایی در کشور فراهم شود.

عمیدیان گفت: با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک و توسعه زیرساخت ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش خصوصی می تواند سرویس و خدمات بهتری ارائه کند و با حضور صاحبان فناوری و سرمایه، روند توسعه با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درصدد رفع عقب ماندگی ها هستیم و در بخش پوشش فرکانسی کشور، در موضوع نظارت، توسعه خدمات اینترنتی و خدمات همراه، رضایت نسبی حاصل و مشکلات کیفیت ارائه خدمات، به نسبت قبل، بهبود یافته است.

وی به تشکیل کمیته نوروزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اپراتورها، اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما آن است که در ایام نوروز بتوانیم نظارت بیشتری بر سرویس های ارائه شده داشته باشیم که در این زمینه با پلیس هماهنگی های لازم در نقاط آسیب پذیر انجام شده است تا احیانا در حین تصادفات خدمات اورژانسی و بهداشتی به موقع انجام شود.

عمیدیان گفت: به دنبال آن هستیم با نظارت در ایام نوروز، در مکان های گردشگری، توریستی و زیارتی که ازدحام بیشتر است، با پوشش نقاط آسیب پذیر ترافیک شدید ایجاد نشود و مردم بتوانند از ارتباطات کامل استفاده کنند.

 

کد خبر : ۳۵۶۵۶۷