خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور گفت‌وگو با ایلنا:

اعلام جزییات راه‌های ارتباطی مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به راه های ارتباطی مردم برای اطلاع از وضعیت ترافیک جاده ای گفت: مسافران برای اطلاع از وضعیت ترافیکی جاده های کشور و انتخاب بهترین مسیر می‌توانند با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند و به سایت www.141.ir مراجعه کنند.

یاسر خالدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شماره تلفن 141، سایت www.141.ir ،شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۹۲۵۲۵۲، نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ و کانال تلگرامی ۱۴۱هم  اطلاعات محورهای اصلی و فرعی کشور را به کاربران ارائه می‌دهند.

وی افزود: همچنین با راه اندازی دستگاه پلاک خوان در محور کرج - چالوس می توان زمان سفر را محاسبه و به مسافران این مسیر اعلام کرد.

سخنگوی مرکزی مدیریت راه های کشور همچنین به به طراحی نرم افزار تحت موبایل تحت عنوان ۱۴۱ اشاره کرد و گفت: این نرم افزار از روی اپلیکیشن بازار و سایت مرکز مدیریت راه ها قابل دانلود است و مردم می‌توانند با استفاده از این نرم افزار وضعیت راه ها را با ۶۰۰ دوربین نظارت تصویری مشاهده کنند.

خالدی ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه ۱۴۱ از خرداد ۹۴ کشوری شد همه هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۴۱ از سراسر کشور به مرکز مدیریت راه‌های متصل شوند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 

کد خبر : ۳۵۵۹۶۳