خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات رفع انفصال خط خیابان شریعتی و میرداماد

معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران از آغاز عملیات رفع انفصال خط انتقال خیابان های شریعتی و میرداماد خبرداد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی مصرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرای تنها منهول باقی مانده از خط شریعتی آغاز شد تا با بهره برداری از آن و رفع نقطه انفصال بخش عمده فاضلاب مناطق 1 و 3 شهرداری به بهره برداری برسد.

مصرزاده تصریح کرد: در 6 ماه گذشته عملیات اجرایی منهول شماره 36، در تقاطع خیابان شریعتی، خیابان گل نبی و اتوبان همت به دلیل احداث پل  توسط شهر داری متوقف شده بود که با مجوزهای اخذ شده این کارگاه از 10 روز گذشته  فعال شده است.

وی درباره محل اتصال این منهول شش ضلعی عنوان کرد:  در محل این منهول خط 1600 میلیمتر از مسیر خیابان شریعتی با یک گردش 90 درجه به خیابان گل نبی متصل می شود و با اجرای این سازه منهول، فاضلاب محدوده خیابان شریعتی، پاسداران و  میرداماد به طور کامل بهره برداری می شود.

مصرزاده در ادامه افزود: اتمام عملیات منهول سازی در این نقطه همچنین سوییچ 1400 میلیمتر خط انتقال خیابان میرداماد را که برای انتقال مازاد فاضلاب خط غرب به تونل شرق اجرا شده،  تکمیل و قابل بهره برداری می کند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: محدوده شمالی شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب در این مناطق در بلوار میرداماد و محدوده جنوبی در خیابان های خواجه عبدالله انصاری و گل نبی، میدان کتابی، خیابان مجتبایی تعیین شده است و فاضلاب جمع آوری شده این محدوده در انتهای خیابان خواجه عبدالله انصاری (تقاطع عراقی) به قطر 1/8 متر به تونل انتقال فاضلاب با قطر دو متر تخلیه و تونل نیز به تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران هدایت می شود.

 

کد خبر : ۳۵۳۶۳۱