خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل ولوو در گفتگو با ایلنا:

خودرو در ایران گران تولید می‌شود / هزینه‌های سربار را به مصرف کننده تحمیل می‌کنید

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۰۰۵

خودرو سازهای ایران محصولات خود را گران تولید می کنند و این به سبب داشتن هزینه‌های سربار و اضافی است.

مدیر عامل شرکت خودرو سازی ولوو در گفتگو با ایلنا در خصوص خودروسازی ایران گفت: شرکت‌های خودروسازی در ایران هزینه های سربار زیادی دارند و به خریداران نیز هزینه‌های اضافی تحمیل می‌کنند.

مارتین لانستد افزود: خودرو سازهای ایران محصولات خود را گران تولید می کنند و این به سبب داشتن هزینه های سربار و اضافی است.از سوی دیگر مصرف سوخت بالا در خودروهای تولیدی سبب شده هزینه‌های زیادی به خریداران تحمیل شودکه مهم‌ترین علت آن وجود سوبسید سوخت است.

وی تصریح کرد: اگر سوبسید سوخت به طور کامل هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده حذف شود خواهید دید ایده ها و تفکر های جدیدی به وجود خواهد آمد و سبب تحول در تولید و نهایتا قیمت خودرو خواهد شد.

لانستد با اشاره به فعالیت های ولوو با خودرو سازان ایرانی گفت: 98  درصد فعالیت های تولیدی و مهندسی این خودروسازی در خارج از سوئد انجام می شود و همین امر نشان می دهد که ما تا چه میزان به شرکای خارجی خودمان اعتماد داریم و آنها برای مهم و با ارزش هستند.

عضو هیئت مدیره ولوو افزود: با توجه به سابقه طولانی همکاری این شرکت با ایران طبیعی است که اکنون با توجه به لغو محدودیت‌های بین‌المللی حضور قوی تری در ایران داشته باشیم و سفر من به ایران در همین راستا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز