خبرگزاری کار ایران

معاون دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت تاکید کرد:

حل مشکلات اقتصادی به جای سنگ اندازی جلوی دولت

ابراهیم حسینی گفت: باید افرادی وارد مجلس شوند که تبحر خاصی در اقتصاد و تجارت داخلی و خارجی داشته باشند تا بحث محرومیت زدایی،حل مشکلات اقتصادی مردم، هدفمند کردن یارانه ها،مسکن،اشتغالزایی را دنبال کند.

سید ابراهیم حسینی کلاته-معاون مدیر کل مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت- در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه مشارکت مردم درانتخابات ۷ اسفند حائز اهمیت است بیان داشت: امام خمینی در سخنان خود بار‌ها تاکید کردند که فردی انقلابی‌اند؛ بنابراین باید یک فرد انقلابی وراد مجلس شود؛ به همین خاطر ورای هرگونه تفکر راست یا چپ کسانی باید انتخاب شوند که به جای سنگ اندازی، تفکر اقتصادی و حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: باید افرادی وارد مجلس شوند که تبحر خاصی در اقتصاد و تجارت داخلی و خارجی داشته باشند تا بحث محرومیت زدایی، حل مشکلات اقتصادی مردم، هدفمند کردن یارانه‌ها، مسکن، اشتغالزایی را دنبال کند.

معاون دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت با اشاره به رفع تحریم‌ها و شرایط مناسبی که برای ارتباط با کشورهای خارجی فراهم شده است بیان داشت: با توجه به رفع تحریم‌ها و اینکه در پساتحریم رفت و آمد با سرمایه گذاران خارجی افزایش یافته و جذب سرمایه نیز مورد اهمیت است؛ افرادی باید وارد مجلس شوند که با سرلوحه قرار دادن اصول و فرامین رهبری، حامی دولت نیز باشند.

کد خبر : ۳۴۹۳۵۵