خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی خبر داد:

60 میلیون دلار پروژه آب و فاضلاب خراسان رضوی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران خارجی

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۷۷۰

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی در نشست با هیئت اقتصادی جمهوری اسلواکی، از اعلام آمادگی این شرکت برای واگذاری 60 میلیون دلار پروژه آب و فاضلاب به سرمایه‌گذاران خارجی خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، نشست مشترک متولیان آب و فاضلاب استان و هیئت اقتصادی جمهوری اسلواکی که به دعوت استاندار خراسان رضوی به ایران سفر کرده بود در مشهد برگزار شد.

"حسین اسماعیلیان" با اشاره به تشکیل 12 کارگروه از جمله"آب" در این نشست افزود: در کارگروه "آب" مدیران عامل شرکت‌های آبفای شهری و روستایی و آب منطقه‌ای خراسان رضوی و همچنین آبفای مشهد، گزارشی از وضعیت منابع آب و فاضلاب استان را ارائه دادند و خواستار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اسلواکی در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب استان شدند.

وی با بیان اینکه مدیران تامین آب شرب استان خراسان رضوی بر سیاست برد-برد در سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی تاکید داشت، اظهار داشت: متولیان آب این استان به طرف خارجی اطمینان دادند که سرمایه‌گذاری در بخش آب استان منافع آنان را نیز تامین خواهد کرد.

اسماعیلیان این پروژه‌ها را شامل  کاهش هدر رفت آب در شهرهای طرقبه شاندیز و گلبهار  و ایجاد تاسیسات و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای تربت حیدریه، نیشابور، تربت جام، خواف، تایباد و گناباد اعلام کرد و گفت: سود مشارکت این پروژه‌ها بر اساس قوانین و مقررات تعریف شده از جانب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز