خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت:

تحقق جهش دوم صنعت پتروشیمی با تجربه‌های دوران طلایی

مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، راهبرد این شرکت را در دوران موسوم به «جهش دوم» ادامه مسیر توسعه صنعت پتروشیمی در دوران طلایی ١٣٧٦ تا ١٣٨٤ عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، مرضیه شاهدایی، در نخستین جلسه رسمی خود با اعضای هئیت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با اشاره به تاکیدهای اخیر معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نفت مبنی بر حمایت دولت از توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش، گفت: با پررنگ‌تر شدن نقش این شرکت به عنوان یک سازمان حاکمیتی و توسعه‌ای، باید با تدوین مقررات لازم بتوانیم نقش سیاستگذاری و نظارتی مناسبی را در عرصه‌های مختلف صنعت پتروشیمی ایفا کنیم.

معاون وزیر نفت، با تاکید بر اینکه توسعه صنعت پتروشیمی یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است، افزود: با تصویب و نهایی شدن برنامه راهبردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سوی وزیر نفت، امیدوارم از طریق استفاده بهینه از خرد جمعی و مشارکت فکری و همکاری همه مدیران و کارکنان بتوانیم در پیاده سازی اهداف از پیش تعیین شده در این برنامه موفق و پیروز باشیم.

شاهدایی ادامه داد: بی‌تردید استفاده از تجربه‌های ارزشمند و حضور عباس شعری مقدم و دیگر مدیران در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهترین فرصت برای تسریع در توسعه و پیشرفت این صنعت است.

بیژن زنگنه، وزیر نفت روز دوشنبه (١٩ بهمن ماه) با صدور احکامی جداگانه ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه عباس شعری مقدم، مرضیه شاهدایی را به سمت معاون خود و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

 

کد خبر : ۳۴۵۹۲۷