خبرگزاری کار ایران

کرمان موتور اعلام کرد:

فروش اس 5 دنده اتوماتیک / اختصاص 2 میلیون تخفیف برای پیش فروش

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۸۹۹

کرمان موتور تصمیم دارد پیش فروش «اس5 اتوماتیک» را از اول بهمن ماه امسال آغاز کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از عرضه موفقیت آمیز محصول شاسی بلند «اس5» از سوی کرمان موتور، این شرکت خودروسازی بخش خصوصی تولید «اس5 اتوماتیک» را در برنامه تولید خود دارد بطوریکه قرار است پیش فروش این محصول از فردا(اول بهمن ماه) آغاز شود.

براساس این گزارش، "اس5 اتومات" 880 میلیون ریال قیمت گذاری شده است و در پیش فروش اولیه با 20 میلیون ریال تخفیف به خریداران واگذار خواهد شد.

در طرح پیش فروش این شاسی بلند اتوماتیک، علاقمندان با پرداخت 450 میلیون ریال برای تحویل خودرو در تیرماه سال آینده با سود مشارکت 20 درصدی می توانند نسبت به خرید این خودرو محبوب اقدام کنند.

محصول «اس5 اتومات» یک خودرو 4سیلندر 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 174 اسب بخار است که از موتور بنزین سوز مجهز به سیستم پرخوران از نوع توربو شارژر به حجم 2000سی.سی بهره می برد. "اس5 اتومات" به گیربکس اتوماتیک دو کلاچه(6سرعته) مجهز شده و با مخزن سوخت 55 لیتری از حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برخوردار است.

ابعاد این خودرو شاسی بلند 1660×1840×4430 میلی متر(ارتفاع×عرض×طول) می باشد که فاصله دو محور آن 2645 میلی متر و وزن خالص آن 1545 کیلوگرم است.

برخی دیگر از امکانات و تجهیزات این خودرو شامل سان روف، آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن، آینه های جانبی تا شونده برقی، چراغ های عقب LED، دارای دیمر(تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر)، کامپیوتر سفری، تنظیم برقی صندلی راننده، مموری صندلی راننده، مجهز به گرمکن صندلی های جلو، مجهز به سیستم ISOFIX، سیستم ترمز کمکی هیدرولیک HBA، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، ترمز پارک برقی EPB، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو+ کیسه هوای جلو و جانبی (4عدد) است.

یادآور می شود که «اس5 اتومات» به اخطاردهنده فشار باد چرخ ها، فرمان برقی + Servomotor، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سیستم پخش 5MP با خروجی USB ، IPod،AUX ،GPS، بلوتوث، دارای 6 بلندگو، کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان، خروجی پاور 12ولت، شیشه Reflex، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، سنسور باران، گرمکن شیشه جلو، استارت دکمه ای و سیستم ورود بدون کلید نیز مجهز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز