خبرگزاری کار ایران

با تقدیر از دکتر آرش حیدرخانی در جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان کشور

شرکت سبز زیور بعنوان شرکت خدماتی برتر کشور انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۱۷۸

نهمین جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان کشوری به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و با حضور جمعی از اعضای هیات دولت، استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز نخبگان اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار و دکتر آرش حیدرخانی،بنیانگذار شرکت سبز زیور بعنوان مدیر نمونه کشور انتخاب و همچنین نشان ویژه واحد برتر خدماتی کشور را دریافت کرد.

در این جشنواره که با هدف نمایش توان نیروهای جوان و خلاق کشور و معرفی واحدهای برگزیده ایران برگزار گردید، دکتر آرش حیدرخانی،بنیانگذار شرکت سبز زیور به پاس 22 سال تلاش صادقانه در جهت ارتقای سطح سلامت شهروندان در سراسر کشور بعنوان مدیر نمونه کشور و شرکت سبز زیور نیز به عنوان واحد خدماتی برتر کشور انتخاب و لوح و نشان ویژه مراسم را دریافت نمود.

لازم به ذکر است که شرکت سبز زیور در سال 1372( 1993 میلادی) با ماموریت سازمانی ارتقای سطح سلامت شهروندی فعالیت خود را شروع کرده و اکنون با بیش از 4400 نفر نیروی فعال و 34 میلیون متر مربع مساحت تحت پوشش خدماتی و نیز با در اختیار داشتن مدرنترین و پیشرفته ترین تجهیزات خدمات شهری به بزرگترین و موفق ترین شرکت خدماتی ایران تبدیل شده است . شرکت سبز زیور همچنین در ادامه موفقیت های چشمگیر خود در عرصه داخلی ، در سطح جهانی نیز پروژه های مختلفی را به اجرا گذاشته و موفق به دریافت جایزه MMF انجمن جهانی مدیریت انگلستان در سال 2014 شده است .

گفتنی است که در این مراسم بیش از 400 واحد از شرکت های بزرگ ایران کاندیدای دریافت نشان واحد برتر کشور بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز