خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد:

ایران از سرمایه‌گذار خارجی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۳۹۶

معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران گفت: از سرمایه گذاری خارجی که سبب ایجاد ارزش افزوده به اقتصاد کشور شود یا در حوزه سیاسی موثر باشد، حمایت می کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت اقتصاد، محمد خزاعی در همایش بین المللی توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران گفت: ما به سرمایه گذاری خارجی خوشامد می گوییم که سبب توسعه صادرات یا انتقال فناوری شوند و در طرح های بزرگی که نیاز مالی کشور را تامین می کنند تاثیر گذار باشند.

وی افزود: از سرمایه گذاری خارجی که سبب ایجاد ارزش افزوده به اقتصاد کشور شود یا در حوزه سیاسی موثر باشد، حمایت می کنیم.

خزاعی با اشاره به موقعیت ممتاز استان تهران برای سرمایه گذاران خارجی گفت: 107 طرح سرمایه گذاری خارجی در استان تهران ثبت و برای آنها ضمانت نامه دولتی صادرشده که 50 درصد آنها تحقق عینی یافته است.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران با اشاره به مزیت های حضور سرمایه گذاران خارجی در استان تهران به عنوان قلب و مرکز تصمیم گیری کشور، گفت: محیط زیست، مدیریت منابع آب، حمل و نقل عمومی و فناوری های پیشرفته چهار اولویت اصلی سرمایه گذاری در استان تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز